Миттєве сканування товарів на касі – інновація від Decathlon в Україні

Єлизавета Терьохіна Avatar
Єлизавета Терьохіна
Дата публікації: 28.5.2021
decathlon киев

Французька мережа спортивних магазинів Decathlon однією з перших в Україні запустила каси самообслуговування нового формату, завдяки яким процес придбання товарів скоротився буквально до кількох кліків. Відтепер у магазинах Decathlon усі обрані товари достатньо покласти до кошика – система RFID миттєво відсканує товари, і залишиться тільки натиснути клавішу для здійснення оплати. 

Команда Decathlon провела тест-драйв на визначення мінімального часу здійснення оплати покупки. Експеримент показав, що для цього необхідно 7 секунд, що виявилося швидше за час надходження стандартного смс-повідомлення. 

Ми намагалися максимально спростити процес придбання товарів для наших користувачів, зробити його комфортним і зрозумілим. Для Decathlon – це традиційна технологія, яка працює в багатьох наших магазинах по всьому світу. Але разом з тим це унікальна історія для України, адже ми використовуємо спеціально адаптоване для України програмне забезпечення”, – коментують у компанії.

RFID (Radio-frequency identification) – технологія, яка здійснює автоматичну ідентифікацію об’єктів. Кожен товар в Decathlon має свою RFID-мітку, яку розпізнає спеціальний кошик-сканер та надає необхідну для оформлення покупки інформацію. У майбутньому компанія планує продовжувати приділяти увагу автоматизації логістичних та рітейл-рішень для оптимізації своїх процесів.

Decathlon – найбільша мережа магазинів спортивних товарів у світі. В Україні наразі відкриті два великих фізичних магазини у Києві в «Рітейл Парк Петрівка» (пр.Бандери 15-Г), Біличи (вул. Берковецька, 6), «ТРК Проспект» (вул.Гната Хоткевича 1-В), також діє інтернет-магазин.

Деталі та відео експерименту  за посиланням.

Оцініть статтю
1 зірка2 зірки3 зірки4 зірки5 зірок (1 оцінили, средня: 5,00 з 5)
Loading...
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *