Миттєве сканування товарів на касі – інновація від Decathlon в Україні
Французька мережа спортивних магазинів Decathlon однією з перших в Україні запустила каси самообслуговування нового формату, завдяки яким процес придбання товарів скоротився буквально до кількох кліків. Відтепер у магазинах Decathlon усі обрані товари достатньо покласти до кошика – система RFID миттєво відсканує товари, і залишиться тільки натиснути клавішу для здійснення оплати.
Команда Decathlon провела тест-драйв на визначення мінімального часу здійснення оплати покупки. Експеримент показав, що для цього необхідно 7 секунд, що виявилося швидше за час надходження стандартного смс-повідомлення.
“Ми намагалися максимально спростити процес придбання товарів для наших користувачів, зробити його комфортним і зрозумілим. Для Decathlon – це традиційна технологія, яка працює в багатьох наших магазинах по всьому світу. Але разом з тим це унікальна історія для України, адже ми використовуємо спеціально адаптоване для України програмне забезпечення”, – коментують у компанії.
RFID (Radio-frequency identification) – технологія, яка здійснює автоматичну ідентифікацію об’єктів. Кожен товар в Decathlon має свою RFID-мітку, яку розпізнає спеціальний кошик-сканер та надає необхідну для оформлення покупки інформацію. У майбутньому компанія планує продовжувати приділяти увагу автоматизації логістичних та рітейл-рішень для оптимізації своїх процесів.
Decathlon – найбільша мережа магазинів спортивних товарів у світі. В Україні наразі відкриті два великих фізичних магазини у Києві в «Рітейл Парк Петрівка» (пр.Бандери 15-Г), Біличи (вул. Берковецька, 6), «ТРК Проспект» (вул.Гната Хоткевича 1-В), також діє інтернет-магазин.
Деталі та відео експерименту за посиланням.