Decathlon разом з користувачами визначив 5 важливих складових майбутнього
Французька мережа спортивних магазинів Decathlon залучила до побудови глобальної стратегії cвоєї компанії сотні тисяч прихильників спорту з усього світу.
Навесні 2019 року бренд запустив проект під назвою Vision 2030, що був відкритий до участі для кожного. Головною ідеєю було залучити якомога більше людей до процесу формування бачення майбутнього та разом створити його найкращу версію. Кожен учасник мав змогу висловити власні ідеї на спеціальній цифровій платформі колективного інтелекту.
У компанії зазначають, що за період проекту було отримано понад 40 000 матеріалів, також було написано 1115 історій майбутнього. До цього процесу долучилися також і українці, які залишили майже 300 думок щодо свого бачення розвитку людства. Таким чином, усі історії стали частиною спільного бачення світу, на основі якого Decathlon створив стратегію свого розвитку.
“Ми в Decathlon вважаємо, що недостатньо просто спостерігати за тим, що відбувається навколо нас. Адже ми здатні на більше, ми здатні змінюватись самі, здатні впливати на світ, здатні створювати наше майбутнє. Тому і запропонували нашим користувачам разом помріяти про майбутнє та вирішити, що ми можемо зробити для себе особисто та для світу”, – коментують у компанії.
За підсумками проекту було сформовано 5 складових Візії Decathlon на 2021 рік (як складової частини Vision 2030), що пов’язані зі здоров’ям, транспортом, локалізацією, регенерацією та інклюзивністю. Саме ці цілі найяскравіше представляють бачення людей, це те, чого вони очікують від світу і Decathlon в тому числі в найближчі роки.
Для ілюстрації Візії компанія створила відеоролик, в якому показала 5 історій про кожен з напрямків. Самі історії були обрані з тисяч запропонованих користувачами. А відео знімали за участі представників Decathlon по всьому світу, в тому числі і в Україні. Головна ідея: показати, що світ змінюється і тепер потрібно адаптуватися до нового навколишнього середовища, при цьому оберігаючи його. В 2021 році відстань – це вже багато в чому відносне поняття. Сьогодні час, коли конкуренти стають партнерами і об’єднують завдяки спорту, коли можна робити важливі речі з будь-якого куточку планети, що і є в планах компанії для реалізації запланованих напрямів.
“Ми хотіли оживити ці історії. Ключові меседжі, які ми хочемо донести, – це те, що ми відкрита, свідома, відповідальна компанія. Ми всі пов’язані між собою своєю пристрастю до позитивних змін та спорту. Наразі Decathlon – перший у світі бізнес такого масштабу, що запровадив відкритий і прозорий процес формування своєї Візії.
Ці 5 складових допоможуть нам створювати проекти слідуючи нашій головній меті: бути корисними для людей та планети. Тепер ми вступаємо у фазу реалізації, де перетворимо Візію на конкретні, локальні дії. Завтра починається сьогодні”, – додають в Decathlon.
Decathlon – найбільша мережа магазинів спортивних товарів у світі. В Україні наразі відкриті два великих фізичних магазини у Києві в «Рітейл Парк Петрівка» (пр.Бандери 15-Г) та на Біличах (вул. Берковецька, 6), а також діє інтернет-магазин.
Інтернет-магазин Decathlon.ua